O altă față a mea, aici

19:18

     Viața mea nu e un film. Dar viața mea se aseamănă cu frânturi dintr-un film. Nu mai vreau să mă mint pe mine. Nu mai vreau să mă amăgesc. Nu mai vreau să trăiesc prin amintiri. Dar e de nesuportat. Sentimentul ăsta de lipsă, de dor, de singurătate îmi face viața mult mai dificilă și de nesuportat și singura mea scăpare sunt iluziile și amintirile. Cum să transform prezentul să îl aduc de partea mea?  Oamenii trec prin multe lucruri grele, viața ne pune la încercări majore, vrea să ne facă mai puternici, dar cât poate un suflet să îndure? Eu sunt de abia la început, mai am atâtea și atâtea de trăit și de văzut și nu vreau să renunț la asta. Dar ce să fac cu tot timpul ăsta care trece pe lângă mine? Toate aceste șanse care îmi alunecă printre degete pentru că nu sunt suficient de puternică să le țin strâns în mână....Mi-e tare greu să înfrunt lumea de una singură acum...dar va fi mai bine. Sper că va fi mai bine în curând, că altfel nu știu cum am să mai rezist.

You Might Also Like

2 comments

Subscribe