Un joc cu realitatea

12:45

Din site în site am ajuns pe pagina artistului Mark Ryden, un pictor din Los Angeles, California, ale cărui lucrări mi-au captivat total atenţia şi m-au introdus într-o lume suprarealistă, sensibilă şi chiar delicată. Cunoştinţele mele în istoria artei sunt prea puţine ca să mă apuc să vă povestesc despre stilul picturilor, influenţe şi alte interpretări de specialitate. Dar, arta, fiind un domeniu legat mai mult de suflet, vă pot împărtăşi sentimente dezvoltate în plimbarea mea pe site-ul artistului. Atrasă de titlul fiecărei colecţii în parte, un titlu simplu, direct : Spectacolul cărnii, Spectacolul copacului am intrat în viteză pe unul la întâmplare, moment când lucrurile au început să se mişte parcă mai lent. Fascinată de povestea care lua viaţă în căpşorul meu de la imaginea pe care o aveam în faţă, uimită de fineţea şi sensibilitatea personajelor şi nu în cele din urmă amuzată pe alocuri de transformarea realităţii m-am simţit ruşinată că nu ştiu mai multe lucruri despre această frumoasă parte a vieţii culturale, pictura, şi de altfel, am simţit cum uşor, uşor, îngenunchez în faţa talentului lui Mark Ryden. Operele clasice au un farmec special deorece te invită să guşti dintr-o lume pe care nu ai apucat să o cunoşti şi de aceea sunt atât de valoroase, iar cele contemporane te transportă într-un spaţiu fabulos, magic, găsit aici dar şi în viitor. Un joc cu realitatea. Cu siguranţă, pe un perete înalt, alb, din viitoarea mea căsuţă va atârna un tablou semnat Mark Ryden şi sper enorm să ajung la una din expoziţiile sale. Emoţia simţită acum se va dubla sau chiar tripla având în faţă, pipăind un astfel de tablou.

http://www.markryden.com 

You Might Also Like

0 comments

Subscribe