Viață simplă

22:21


Cu ce gând te întorci după puțină vreme petrecută sus, în munți, departe de „civilizație”

După părerea mea o viață simplă înseamnă și o viață fericită. Natura și oamenii dragi sunt tot ce ai nevoie pentru a reuși. Nu îți trebuie radiații, bani mulți, de multe ori un job stresant și neplăcut, egoismul și răutatea de la oraș și multe altele, știți voi, lucrurile de care fugiți de obicei în weekend sau când mai aveți ocazia.. Să simți că aparții unui loc și unei comunități sunt chestiuni mult mai importante pentru un trai omenesc, decent și fără pretenții. Tot ceea ce se întâmplă în momentul acesta în societate, viteza cu care evoluează întregile structuri nu fac decât să ne complice existența. Acum că dispunem de toate acestea le credem necesare, însă mulți uită că a existat viață și înainte de apariția tuturor gadegeturilor și a telefoanelor mobile.. Nu sunt împotriva tehnologiei și a evoluționismului, în niciun caz. Nu, atât timp cât nu intervine în viața intimă și spirituală a individului. Nu, atât timp cât în gândirea multora banii nu sunt mai presus de iubire. Și dacă îndrăznești să mă contrazici și să-mi zici că e vorba de alegerea personală a fiecăruia îți reamintesc că societatea ne ”educă” astfel. Cu cât ne distanțăm mai mult de rădăcini, de primitivismul vieții noastre, devenim mai reci, mai indiferenți, mai egocentrici. Ne îndepărtăm unul de altul, ne separăm, ne izolăm, când de fapt ar trebui să ne apropiem, să funcționăm ca un întreg - dacă ție îți lipsește ceva eu vin și completez pentru că atunci când mă voi simți rău tu vei veni să mă ajuți. Asta ar trebui să facem noi oamenii, de bună voie și cu mare dragoste. Atunci am fi mai împliniți. Poate nu am zis-o prea poetic, dar dacă te oprești nițel și privești în jur îți vei da seama - cu cât e mai simplu cu atât ești mai fericit. 

*Civilizație = Nivel de dezvoltare la care se găsește viața socială, materială și spirituală a unei formații sociale sau a unui grup social; stare a vieții sociale, economice și culturale a unui popor, a unei epoci etc.

 Sat Nereju, județ Vrancea

You Might Also Like

0 comments

Subscribe