Sculpturi umane

22:20

Nu m-am lenevit, ci pur și simplu nu am timp fizic să fac tot ce îmi propun. De aceea recomandarea de marți se întâmplă cu o zi mai târziu. În ultima vreme am dat peste multe chestii faine, așa că mi-a fost cam greu să mă decid ce să vă arăt azi. Totuși. m-am oprit asupra a ceea ce m-a impreesionat cel mai mult. E cu adevărat uimitor, un lucru pe care rar îl mai vezi. O formă de artă extrem de specială și umană. Stau și îmi imaginez cam care ar fi senzația unei vizualizări în carne și oase a unei astfel de expoziții. Probabil că la început destul de înspăimântător, dar odată ce te-ai obișnui cu conceptul cred că ai pătrunde într-o lume fascinantă și plină de curiozitate. Artistul este din Melbourne, Australia și puteți găsi mai multe despre el aici. Toate sculpturile sale sunt de o minuțiozitate și o profunzime extraordinară. Asemenea lucrări clar nu le poți privi doar cu ochii ci și cu sufletul.



You Might Also Like

0 comments

Subscribe