Știința fericirii

10:14

Dacă tot am început să vă vorbesc despre mulțumire și gânduri frumoase, vă invit să urmăriți următorul clip. Vă va învăța ce să faceți ca să fiți mai fericiți. Dacă ați ști cât e de simplu! Nu aveți nevoie de bani sau alte lucruri materiale, în niciun caz! Trebuie doar să vă împărtășiți sentimentele.




I am a crying baby, normal ca mi-au dat lacrimile! M-am simțit mai fericită doar privindu-i pe ceilalți cum fac asta. Așa că încep prin a-ți mulțumi ție, cititorule, că te-ai oprit pe această pagină și sacrifici câteva minute din timpul tău prețios pentru a citi aberațiile mele. Aș mai vrea să mulțumesc unor persoane care au fost alături de mine în vremuri grele, că mă susțin și că în ciuda defectelor și a încăpățânării mele nu au încetat să mă ajute și să mă iubească. Le mulțumesc și celor care au încetat să o mai facă, pentru că a fost vreme când au fost lângă mine și m-au iubit și au contribuit la dezvoltarea mea, m-au determinat să vreau să devin un om mai bun. 
Acum nu îmi mai trebuie decât puțin curaj pentru a intra în contact cu omuleții mei de suflet, pentru a-mi exprima recunoștința.
Sper ca cei cu care nu pot vorbi să-mi audă gândurile.
E rândul vostru acum!

You Might Also Like

0 comments

Subscribe